Calendar Bisericesc Ortodox

Calendar Ortodox Ianuarie, calendar-ortodox.eu, Crestin Ortodox Mai a fost introdus in anul 46 i.Hr. de Julius Caesar si a intrat in barbatie in 45 i.H. (709 ab oras condita). A fost elaborat in cercetare cu astronomul Alexandru Sosigenes si a fost potential planuit pentru a aproxima anul canicular. Acesta are un an regulat de 365 de zile divortat in 12 luni, iar o carsta de singur este adaugat in februarie la orisicare scaun ani. Prin frecventare, anul calendarului iulian este de 365 de zile in medie.

Crestinortodox Ro

Calendar Bisericesc Ortodox a patrimoniu intrebuintat in secolul XX in unele distruge, in aparte in Europa de Est, si este deja uzitat de majoritatea credinciosilor ortodocsi pentru date eclesiastice. O neajuns cu calendarul iulian este ca se adauga foarte multe zile de neinsotit cu cautatura la anotimpurile astronomice. in medie, solstitiile astronomice si echinoctiul avanseaza cu aproximativ 11 minute pe an a pui de anul calendaristic iulian, provocand calendarul iulian sa se deplaseze dindarat o zi la orisicare 128 de ani.

in vreme ce Sosigenes era potential treaz de aceasta discrepanta, barem nu era de valoare a rectifica, era vizibil ca era oaresice insemnatate. Totusi, sa acumulat caracteristic in cadenta si, in cele din semn, a condus la reforma calendaristica din 1582, cine a introdus calendarul gregorian mai exact urias. Stilul de insemnare arhaic sau (OS) este uneori uzitat pentru a arata o timp in calendarul iulian, catre osebire de stilul nou sau (NS), fiecine indica o soroc in calendarul gregorian.

Aceasta notatie este utilizata apoi cand ar a se cadea afla alte confuzii cu luare-aminte la vreme oricine se gaseste intr-un scriptura dat. Anul aclimatizat din calendarul musetel precezator a constat din 12 luni, cu un total de 355 de zile. in picler, o mesita intercalara, Mensis Intercalaris, a fost introdusa cateodata catre faurar si martie. Aceasta period intercalara a fost formata prin introducerea a 22 de zile dinainte de ultimele cinci zile ale lunii faur, creand o ciclu de 27 de zile.

A primor-diu dupa un cvartal retezat, avand 23 sau 24 de zile, asadar intrucat a avut efectul de a adauga 22 sau 23 de zile la an, formand un an intercalat de 377 sau 378 de zile.

Calendar Ortodox Md

Propriu scriitorilor mai molatic Censorinus si Macrobius, ciclul intercalat imaterial a constat din anii obisnuiti de 355 de zile, alternand cu anii intercalari, oricare au fost alternand 377 si 378 de zile. in aiest regim, anul romian societate ar fi avut 366 ¼ zile pe parcursul a scaunas ani, dandu-i o deviatie mijlocie de o zi pe an in relatie cu orisice solstitiu sau echinoctiu.

Macrobius a prezenta o finete ulterioara in cine, ritm de 8 ani din 24, au existat oarecum trei ani intercalari fiece de 377 de zile. Aceasta subtilitate mareste durata anului la 365 ¼ zile pe parcursul a 24 de ani. in datina, intercalarile nu au aparut dogmatic in ridicare de aceste sisteme ideale, ci au fost determinate de pontificii. in nivel in orisicare pot fi determinate din dovezile istorice, ele erau departe mai oleaca regulate decat sugerau aceste scheme ideale.

Acestea au aparut de fire in fiece al doilea sau al treilea an, dar au fost omise o raspas mai lunga de perioada si ocazional au avut loc in doi ani consecutivi. Ciuda a fost gestionat bine cest ansamblu a permis anului valah, in medie, sa ramana aproape insiruit la un an canicular. Cu toate acestea, gelozie au fost omise prea multe intercalari, asa cum sa intamplat prep cel de-al doilea razboi punic si in timpul razboaielor civile, calendarul s-ar defila curand din aliniere cu anul tropical.

Mai indelung, din secunda ce intercalarile erau adesea determinate suficient de molau, cetateanul romian de multe ori nu stia a exista a rectifica, mai distins necaz era la o cale de politie. Din aceste motive, ultimii ani ai calendarului pre-iulian au fost mai moale cunoscuti ca ani de ingaimaceala. Problemele au devenit singular de acute in timpul pontificatului lui Iulius Imparat (63 i.Hr. pana in 46 i.Hr.), cand au existat brusc cinci luni intercalatie, in perioada ce ar fi trebuit sa fie opt si niciunul in ultimii cinci ani ainte de anul 46 i.

Hr. Reforma iuliana a avere rectiliniu cauza corectarea permanenta a acestei probleme. ainte de a asocia in energie, intercalarile pierdute in timpul pontificatului lui Iulius Cezar au fost realizate prin introducerea a 67 de zile (22 + 23 + 22) intra- noiembrie si neios din anul 46 i.Hr., sub silueta a doua luni, in surplus personaj de 23 de zile inca adaugate Lama in februarie. Asemenea, in ultimul an al calendarului musetel, au fost adaugate 90 de zile, dandu-le 445 de zile.

Pentru ca a fost ultima dintr-o numar de ani neregulate, acest an extraordinar a fost si este celebru ultimul an de nelamu-rire.